Beleidsmedewerker/zakelijke coördinator

Larf! is een theaterhuis voor kinderen en jongeren in Gent en organiseert theatereducatieve activiteiten voor kinderen en jongeren vanaf 6 jaar. Larf! onderzoekt, bricoleert en hermonteert om samen met de jonge spelers te weten te komen wat theatermaken is. De organisatie staat op de drempel van een belangrijke evolutie en zal eind 2018 de overstap maken naar een co-housing in de Kazematten, samen met het productiehuis 4Hoog. De KZM wordt een cross-sectoraal verhaal waar Welzijn, Cultuur en jongeren elkaar omarmen.

  • Jeugdtheater Larf!, Gent
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 14/11/2017

Over deze job

Larf! zoekt een zakelijke medewerker die deze uitdaging mee wilt beleven en die zin heeft om de organisatie Larf! en het huis De Kazematten mee verder financieel als beleidsmatig.

  • Eindverantwoordelijkheid op zakelijk en organisatorisch vlak.
  • Opstellen van de (meerjaren)begroting en het financieel verslag in samenspraak met de algemeen coördinator en rapporteren aan subsidiërende overheden, partners en RVB.
  • Nauwe samenwerking met de andere teamleden en ondersteuning van elk teamlid op zakelijk en financieel vlak.
  • Loonadministratie van vaste medewerkers, tijdelijke medewerkers en freelancers.
  • Verantwoordelijkheid voor contacten met het boekhoudkantoor, de verzekeringsagent, het sociaal secretariaat en zakelijke partners.
  • Onderhandelen en sluiten van contracten.
  • Opstellen van zakelijk deel van de subsidie-aanvragen bij diverse instanties.
  • Op de hoogte blijven van de financiële en zakelijke evoluties binnen de sector, decreet Jeugd.
  • Op zoek gaan naar extra financiële middelen, projectsubsidies.
  • Opvolgen van facturatie en betalingen.
  • Opvolgen van de verplichtingen en de administratie inzake vzw-wetgeving
  • Opvolgen en ondersteunen in samenspraak met de andere teamleden van de communicatie naar de buitenwereld toe (Affiches, flyers, nieuwsbrieven en website).

We verwachten van de nieuwe medewerker:

  • Ervaring in zakelijke leiding van minstens 3 jaar. (personeelsbeleid, opmaken van begrotingen en budgetopvolging, subsidie- en fondsenwerving, vzw-wetgeving, verzekeringen)
  • Een sterk financieel en zakelijk inzicht.
  • Flexibiliteit en initiatief in de samenwerking met collega’s en algemene coördinator.
  • Affiniteit met kinderen en jongeren alsook met jonge artiesten/makers in de podiumkunsten.
  • Kennis van en interesse in het cultuureducatieve veld in Vlaanderen, zowel in het jeugdwerk als in de kunsten en in andere sectoren waarin Larf! actief is, zoals welzijn en het onderwijs.
  • Bereidheid tot occasioneel avond- of weekendwerk.

We bieden:

  • een fulltime job vanaf 1 januari 2018.
  • een loon volgens het Barema A van het CAO podiumkunsten.
  • een zelfstandige job binnen een team van 4 vaste medewerkers.
  • woon-werkverkeer/fietsvergoeding.
  • na 1 jaar een vaste onkostenvergoeding per maand.

Bijkomende info

  • Voor meer info over deze vacature kan je bellen naar Inge Goddijn, Algemeen coördinator op het nummer: 09/365.09.43
  • Stuur je sollicitatie met cv en motivatie naar inge(a)larf.be en brigitte(a)larf.be in CC. Indien jouw sollicitatie weerhouden wordt, nodigen we je uit voor een eerste gesprek begin december.