Coördinator marketing

Kunst in Huis, dat is een collectie van 5.000 kunstwerken van 350 kunstenaars uit Vlaanderen en Brussel, te huur vanaf € 12 per maand. De vzw brengt beginnende kunstliefhebbers in contact met hedendaagse kunst en biedt opkomend kunstenaarstalent een duw in de rug. Kunst in Huis leent kunstwerken uit aan 2.500 gezinnen en ruim 100 bedrijven, en verkoopt zo’n 250 à 300 kunstwerken per jaar.

  • Kunst in Huis, Brussel
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 28/10/2018

Over deze job

Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling en aansturing van het marketingbeleid, inclusief campagnes, acties en partnerschappen, het beheer van de eigen communicatiekanalen en de point-of-sale communicatie in de filialen. Je rapporteert aan de directeur.

  • Je tekent het marketingbeleid uit voor Kunst in Huis in overleg met het managementteam;
  • Je beheert de website en social media van Kunst in Huis en weet er het maximum uit te halen. Je weet hoe je de impact van de online kanalen kunt opvolgen en maximaliseren, en je stuurt bij waar nodig;
  • Je ontwikkelt, samen met externe partners, geslaagde campagnes en acties. Je stuurt de partners aan en bewaakt de timing en het budget;
  • Je weet interessante partners die onze zichtbaarheid kunnen vergroten, te overtuigen om mee te schrijven aan het Kunst in Huis-verhaal;
  • Je werkt nauw samen met het frontoffice team om de “end-to-end” klantenervaring te optimaliseren. Met je marketingbril op kijk je naar wat er verbeterd kan worden aan onze dienstverlening en waar de grootste noden liggen;
  • Je volgt de communicatiedoelstellingen op en rapporteert hierover aan de directeur. Je doet voorstellen voor bijsturing en implementeert deze in overleg met de collega’s.
     

Bijkomende info

Gepost op 2018-10-05