Marketing manager

De World Choir Games, de grootste wedstrijd voor koren in de hele wereld, komen van 5 tot en met 15 juli 2020 naar Vlaanderen. Antwerpen en Gent ontvangen dan meer dan 500 koren uit de hele wereld en 18.000 deelnemers. Zij doen mee aan wedstrijden, concerten en workshops onder leiding van tal van internationale experts en brengen vriendschapsconcerten in alle hoeken van Vlaanderen. Voorafgaand aan de World Choir Games kunnen de Vlaamse koren meedoen aan een hele reeks artistieke trajecten, zodat zij zich goed kunnen voorbereiden op hun deelname aan dit unieke internationale evenement. De World Choir Games 2020 in Vlaanderen is een project van EventFlanders, een samenwerking van Toerisme Vlaanderen, Departement Cultuur, Jeugd en Media, Departement Buitenlandse Zaken en Sport Vlaanderen. Het project wordt gecoördineerd door Koor&Stem, de Vlaamse amateurkunstenorganisatie voor vocale muziek. Verder maken de steden Antwerpen en Gent, de twee gaststeden voor de World Choir Games 2020, deel uit van de organisatie. Voor de realisatie van de World Choir Games 2020 werken de Vlaamse partners zeer nauw samen met Interkultur, de organisatie achter de World Choir Games.

  • Koor&Stem, Antwerpen
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 28/10/2018

Over deze job

Als marketing manager draag je bij aan de uitwerking van een marketing en communicatiestrategie ter promotie van de World Choir Games 2020:

  • Onderhouden van nauwe contacten met alle relevante publieke (Toerisme Vlaanderen, steden Gent en Antwerpen,…) en private partners (Interkultur, communicatiebureaus, media,…) in functie van de uitwerking, implementatie en opvolging van een communicatiestrategie voor de promotie van de World Choir Games 2020;
  • Uitwerken van voorstellen van publieks- en marketingcampagnes ter promotie van de World Choir Games 2020 in Vlaanderen;
  • Onderhouden van nauwe contacten met Interkultur in verband met de uitwerking van een internationaal marketingplan voor de promotie van de World Choir Games 2020.

Bijkomende info

Gepost op 2018-09-28