Servicedesk medewerker

Cultuurconnect is een jonge organisatie met een sterk team dat bestaat uit een 50-tal enthousiaste collega’s. Cultuurconnect gaat voor digitale innovatie in kunst en cultuur samen met lokale cultuurhuizen, overheden, technologiespelers en artistieke initiatieven, zodat we ook morgen relevant blijven. We werken multidisciplinair en combineren deskundigheid en veel gezond verstand om een succes te maken van onze ambitieuze projecten. Onze werking laat zich samenvatten als: digitaal, innovatief, geëngageerd, ondernemend, professioneel, lean & lief.

  • Cultuurconnect, Brussel
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 30/1/2019

Over deze job

De servicedesk is SPOC (single point of contact) voor alle functionele, informatieve en/of technische vragen over al onze diensten. De vragen komen binnen via formulier, mail of telefoon. Die worden vervolgens afgehandeld in ons ticketingsysteem (Zendesk). Jouw hoofdtaak is het analyseren van deze tickets, om ze zo snel en correct mogelijk zelf op te lossen of te dispatchen (naar interne collega’s of externe leveranciers). Daarnaast ben je onder andere mee verantwoordelijk voor het verder uitbouwen en up-to-date houden van een knowledge base om veelvoorkomende vragen te documenteren.

Bijkomende info

Gepost op 2018-12-19