Coördinator team publiek

STUK is een bruisend kunstencentrum in hartje Leuven, gehuisvest in een bijzonder complex dat meerdere podia, een expozaal, een cinema, repetitiestudio’s, een auditorium en een grand café omvat. In 2015 transformeerde STUK tot een Huis voor Dans, Beeld en Geluid, met een uitgesproken internationale programmatie.

  • STUK, Leuven
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 11/11/2019

Over deze job

  • Het team Publiek is verantwoordelijk voor de communicatie, de publiekswerking, het onthaal en de ticketing van STUK.
  • Je coördineert en begeleidt het 5-koppige team Publiek. Je bent een coach en een teamplayer. Je motiveert en inspireert als geen ander.
  • Samen met het team ontwikkel je een duurzame communicatiestrategie voor elk luik van het programma en zet die om in een concrete en operationele aanpak.
  • Je bent een creatieve contentmanager, en kiest de juiste media voor de juiste boodschap en giet dat in een evenwichtige communicatiematrix met een goed evenwicht tussen print en digitaal.
  • Je hebt sterke coördinerende vaardigheden, maar ook een hands-on mentaliteit. Je bent een innovatieve denker, die graag ook zelf de handen uit de mouwen steekt.
  • Je hebt talent voor marketing en je combineert dat met een integere kijk op kunst. Je vertaalt de artistieke lijnen van STUK op een aanstekelijke en correcte manier naar een breed publiek.
  • Je bent een bruggenbouwer, zowel wat de interne als de externe relaties van STUK betreft.
  • Je faciliteert de samenwerking met andere teams binnen STUK en vertegenwoordigt het team Publiek op de stafvergadering.
  • Je bent volwaardig staflid en denkt ook mee over de ontwikkeling van STUK op (middel-)lange termijn.
  • Je zet je uitstekende networking skills in om
    • nieuwe doelpublieken te bereiken
    • nieuwe samenwerkingen aan te gaan
    • partners te zoeken in het artistieke, socio-culturele en educatieve veld
    • opportuniteiten te creëren voor STUK: in Leuven, de brede regio, nationaal en internationaal
  • Je volgt nauwgezet het budget op.
  • Je kan een realistisch communicatieplan opstellen, rekening houdend met budget, timing en prioriteiten.
  • Je hebt een feilloos gevoel voor deadlines.
  • Je kan spitsvondige en originele promotiecampagnes bedenken.
  • Je bent vertrouwd met de strategische concepten van CRM en je bent bereid om hier continu in te investeren.
  • Je hebt een enthousiaste en dynamische persoonlijkheid. Je kan anderen warm maken voor je visie.
  • Je bent van nature nieuwsgierig en bereid om je kennis continu bij te spijkeren.
  • Je bent niet bang voor een berekend risico en je durft de dingen in vraag te stellen.

Bijkomende info

Gepost op 2019-10-07