Customer experience manager

Ticketmaster, internationale marktleider op het gebied van ticketverkoop, heeft in 2014 het Belgische Ticketnet en Sherpa overgenomen en lanceerde Ticketmaster.be. De kennis en ervaring van deze 2 bedrijven in de Belgische live-entertainment scene met de ondersteuning van een internationaal team dat zich volledig concentreert op technologische ontwikkelingen en marketingstrategieën zorgt voor een sterke partnership.

  • Ticketmaster, Brussel
  • Type: Voltijds

Over deze job

Het plannen, coördineren en controleren van de activiteiten van het customer care team om klantenrelaties te behouden/verbeteren en aan de organisatorische en operationele doelstellingen te voldoen. Customer Care coördineert ieder contact met onze klanten, hetzij door middel van Customer Support, Box Office Service, Event Support & Helpdesk, Points of Sale, Call Center en Fulfilment. Of het nu persoonlijk, via de telefoon, e-mail of chatten is – klanttevredenheid, Customer Experience en Excellence in Service zijn een belangrijke verantwoordelijkheid. Consumenten zijn fans die vertrouwen op onze uitstekende service en ons product om een betere toegang tot tickets en de fan ervaring van live evenementen te verkrijgen en Klanten zijn de organisatoren van evenementen die een beroep doen op onze diensten om tickets te verkopen.

  • toezien op de realisatie en het onderhoud van de overeengekomen klantenservice waarden en normen
  • leiden van de dagelijkse activiteiten binnen het customer care team
  • Customer Support, Box Office Service, Event Support & Helpdesk, zijn allemaal verantwoordelijkheden van Customer Care
  • plannen, bepalen van prioriteiten en delegeren van de taken om een goede werking van het team te verzekeren
  • het team voorzien van de nodige middelen en instrumenten om kwalitatieve service te behouden
  • evalueren en bespreken van ontvangen klachten 
  • aanbrengen van gepaste oplossingen voor klachten van klanten
  • behandelen van complexe en geëscaleerde moeilijkheden binnen customer care
  • identificeren en uitvoeren van strategieën om de kwaliteit van de dienstverlening, de productiviteit en winstgevendheid te verbeteren
  • samenwerken met het management en de andere afdelingen van het bedrijf
  • coördineren en beheren van customer care projecten en initiatieven
  • verantwoordelijk voor het behalen van budget eisen
  • evalueren en prestaties van het personeel beheren 
  • coaching/trainingen voorzien waar nodig 

Bijkomende info

Gepost op 2019-01-23