Digital marketeer

Bamm! is een overkoepelende cultuureducatieve organisatie die ervoor wil zorgen dat alle kinderen en jongeren in Vlaanderen en Brussel inspirerende ontmoetingen hebben met kunst en erfgoed. Onder Bamm! vallen vier deelmerken: BAZART, AmuseeVous, Mooss en Mastiek.

  • Bamm!, Thuiswerk/Leuven
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 30/11/2020

Over deze job

Als digital marketeer bouw je mee aan de merkbekendheid van Bamm! Bamm! is een overkoepelende cultuureducatieve organisatie die ervoor wil zorgen dat alle kinderen en jongeren in Vlaanderen en Brussel inspirerende ontmoetingen hebben met kunst en erfgoed. Onder Bamm! vallen vier deelmerken: BAZART, AmuseeVous, Mooss en Mastiek. Als koepelorganisatie communiceert Bamm! voornamelijk naar overheden, subsidiegevers, partners en zijn eigen deelmerken. Daarnaast verzorg je mee de communicatie van Mooss en Mastiek, en ondersteun je Bazart en AmuseeVous.

  • De merkbekendheid vergroten, doe je op basis van een strategie die je zelf uittekent, een jaarplan waarbij je de kanalen, acties en content bepaalt om je doelgroepen te bereiken en Bamm! op de kaart te zetten.
  • Je onderhoudt de sociale mediakanalen (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube…). Jij beslist welke boeiende content je lanceert om meer volgers te krijgen en meer engagement. Je zet daarvoor ook de sociale media van de deelorganisaties in, en werkt hiervoor samen met het team.
  • Daarnaast zet je ook andere kanalen optimaal in (newsletter, pers,…) en kom je zelf met ideeën af om je doel te bereiken.
  • In alle commmunicatie zorg je voor merkconsistentie. Je blijft dicht bij de focus van Bamm! en communiceert altijd in dezelfde stijl: authentiek, rechttoe rechtaan, constructief en professioneel.
  • Je onderhoudt een goed contact met het communicatieteam. Zo ben je altijd goed op de hoogte van wat er leeft en benut je alle kansen om te communiceren.
  • Je deelt ook ervaringen en tips met de rest van het team zodat zij jou ook kunnen ondersteunen.

Bijkomende info

Gepost op 2020-10-30