Medewerker ticketing

Concertgebouw Brugge wil een gereputeerde wereldspeler zijn voor muziek en hedendaagse dans. Met de permanente openstelling van het gebouw en een rijke waaier aan interdisciplinaire activiteiten is het ook een plek voor literatuur, architectuur, beeldende kunst en klankkunst. Door in te zetten op creatie, creativiteit en interactie met kunstenaars in elke fase van hun loopbaan wil het Concertgebouw vernieuwende impulsen geven aan de kunsten en een verscheiden publiek raken, betrekken en helpen ontdekken. Concertgebouw Brugge geeft zo een internationale uitstraling aan de stad Brugge en aan Vlaanderen.

  • Concertgebouw, Brugge
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 23/8/2020

Over deze job

Als medewerker ticketing van het Concertgebouw begeleid je op een enthousiaste en professionele manier het publiek bij het reserveren en aankopen van hun tickets en abonnementen. Daarnaast zorg je voor de administratieve verwerking van de ticketaanvragen van diverse doelgroepen en help je mee bij het opzetten van de ticketverkoop voor een nieuw seizoen.

  • Je verwerkt en beheert de ticketaanvragen van genodigden / artiesten / personeel
  • Je bent het aanspreekpunt van de bestaande groepscontacten, verwerkt de binnenkomende ticketaanvragen van de groepen en volgt deze verder op (vastleggen definitieve aantal tickets, facturatie, opvolging betaling en verzending tickets); je hebt ook de commerciële skills om extra verkoop te realiseren voor andere afdelingen (voor B&E en het Concertgebouwcafé)
  • Je doet de voorbereiding van de avondkassa en verzorgt de seating van genodigden; je leert het relatienetwerk van het Concertgebouw kennen en beheerst de te hanteren protocolregels
  • In een beurtrolsysteem beman je de avondkassa voor aanvang van een voorstelling en zorg je voor de financiële verwerking van de kassa; af en toe word je ingezet aan de ticketbalie van Concertgebouw Circuit
  • Je helpt mee bij het opzetten van de (online) ticketverkoop voor een nieuw seizoen en verwerkt de ticketdata in het ticketsysteem SRO
  • Tijdens de ticketvoorverkoop verkoop je en reserveer je tickets van klanten zowel telefonisch als aan de balie
  • Je adviseert en informeert het publiek over het artistiek programma van het Concertgebouw. Je beantwoordt vragen van klanten en geeft waar nodig ondersteuning (via de telefoon of de chat) aan klanten die online tickets bestellen
  • Je maakt analyses en voert diverse ondersteunende administratieve taken uit waaronder het beheer van klantengegevens

Bijkomende info

Gepost op 2020-07-08