Digital content marketeer

Sinds 1996 staat de naam Lumière voor onvergetelijke cinema. Vandaag is Lumière Groep een volledig ecosysteem van cinema’s, distributie, productie en filmfinanciering. We brengen kwaliteitsvolle langspeelfilms, prachtige animatiefilms en de beste Europese-Scandinavische series. Met 4 stadscinema’s, een in-house animatiestudio, digitale bioscoop, eigen streamingdienst en dvd-webshop hebben we alles in huis om de mooiste verhalen te maken en naar een breed publiek te brengen. Ons team is doordrongen van de liefde voor film en zet creativiteit op de eerste plaats. Het hoofdkantoor is in Gent.

  • Lumière, Gent
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 13/12/2021

Over deze job

  • Binnen het MarCom team word jij de digital storyteller voor alle entiteiten binnen de Lumière Groep. Je zorgt ervoor dat de offline marketingstrategie naadloos overgaat in een ijzersterk online verhaal.
  • Dankzij jouw talent om wervende short copy met een sterk beeld te combineren, krijgt Lumière online een eigen gezicht. Jij weet als geen ander de juiste tone of voice en beeldtaal te vinden voor de verschillende (blog)posts, stories, video’s, digitale campagnes enz…
  • Je ondersteunt de verschillende social media kanalen binnen Lumière. Je interageert ook met de doelgroepen via deze kanalen, met als doel hun betrokkenheid en zo ook ons bereik te vergroten.
  • Je stelt nieuwsbrieven en commerciële mailings op.
  • Je houdt onze website mee up-to-date.
  • Je verwerkt aangeleverde trailers of maakt deze zelf, en vormt ze om tot een advertentie, een promoclip, of een Youtube-proof post. Indien nodig voeg je ook subs en/of kijkwijzer icons toe.
  • Je denkt creatief mee over marketingcampagnes, en kan concrete ideeën aanbrengen.

Bijkomende info

Gepost op 2021-11-17