Expert ticketing & customer service

Ancienne Belgique is een bruisende muziektempel in het hart van Brussel. Met zo’n 320 concerten en meer dan 300.000 bezoekers per jaar behoort AB tot de top van de Europese concertzalen. Dit alles wordt in goede banen geleid door een gemotiveerd en professioneel team van een 50-tal medewerkers.

  • Ancienne Belgique, Brussel
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 22/9/2021

Over deze job

  • Je maakt deel uit van het deelteam Ticketing binnen AB’s communicatieploeg. Samen met twee fijne en ervaren collega’s ben jij verantwoordelijk voor de honderdduizenden tickets & jetonbons die jaarlijks de deur uit vliegen.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het eventbeheer op onze verschillende platformen (website, Ticketmatic, Facebook). Hierbij houd je het overzicht over de volledige ticketverkoop voor de concertagenda van AB.  
  • Je onderzoekt vernieuwende online betaalmogelijkheden en zet nieuwe partnerships op met betaal – en dienstencheque-partners. 
  • Je denkt campagnes uit om de ticketverkoop te stimuleren én een jongere & meer diverse doelgroep te bereiken.
  • Je werkt mee aan de customer service van AB. Hierbij schenk je voldoende aandacht aan permanente publieksbevraging en een continue optimalisatie van publiekscomfort. 
  • Samen met onze digital marketeer, webbouwer en Ticketmatic ben je verantwoordelijk voor de online customer journey en zorg je voor optimalisatie en innovatie van het aankoopproces.
  • Je bent verantwoordelijk voor rapportage van publieksaantallen, ticketinkomsten, -standen en -evoluties.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor AB’s guestlistbeheer en gaat hier eerlijk en doordacht mee om.
  • Je wordt mee ingeschakeld om overdag en op concertavonden de balie te bemannen.
  • Je staat wanneer nodig je collega’s bij in andere taken binnen de TC Matic (Team Communicatie Marketing Ticketing).

Bijkomende info

Gepost op 2021-09-06