Helpdeskmedewerker museumpas

publiq is specialist in vrijetijdscommunicatie en -marketing. publiq verbindt mensen met activiteiten en met elkaar door ervoor te zorgen dat ze elkaar vinden. Samen met zijn partners legt publiq stapstenen zodat ieder op zijn manier kan deelhebben en deelnemen aan het publieke vrijetijdsleven. Op vraag van de Vlaamse overheid laten we zoveel mogelijk mensen proeven van het rijke aanbod aan cultuur- en vrijetijdsaanbod. Onze organisatie telt een 70-tal medewerkers.

  • publiq vzw, Brussel
  • Type: Beroepsinlevingsstage (BIS)
  • Deadline: 15/12/2021

Over deze job

Als helpdeskmedewerker ben je, samen met 3 collega’s, het eerste contactpunt (telefonisch en per mail) voor gebruikers van de museumpas en de deelnemende musea. Je helpt hen op een klantvriendelijke maar efficiënte manier verder met hun probleem of vraag.

Om een bruikbaar antwoord te geven, zoek je actief naar oplossingen. Je overlegt met collega’s over de best mogelijke oplossingen en geeft je collega’s input over vragen die leven. Je omschrijft technische bugs en fouten volledig en efficiënt zodat collega’s er mee aan de slag kunnen. Je opdrachten omvatten o.m.:

  • Je staat in voor een kwaliteitsvolle service naar en de tevredenheid van onze gebruikers.
  • Je beantwoordt een ruim spectrum aan vragen van uiteenlopende gebruikers over Museumpas. Deze vragen kunnen ook in het frans zijn.
  • Je logt en volgt de vragen verder op via een centraal helpdesksysteem (Zendesk). ● Je documenteert, reproduceert en vat problemen hierbij zo samen dat het technische team het probleem of de verbetering begrijpt.
  • In geval van ernstige problemen volg je nauwgezet de afgesproken procedures en ga je doortastend te werk om zo snel mogelijk een kwaliteitsvolle oplossing te vinden voor onze klanten. Je neemt deel aan initiatieven die deze procedures steeds verder op punt zetten.

Bijkomende info

Gepost op 2021-11-18