Support en training consultant

Ticketmatic ontwikkelt een SaaS platform dat tientallen miljoenen tickets verwerkt. Onze klanten zijn grote en kleine theaters, concertzalen en cultuurcentra in de Benelux en daarbuiten.

  • Ticketmatic, Leuven
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 31/1/2022

Over deze job

Om ons “Customer Success” team te versterken zijn wij op zoek naar een Support en Training Consultant. We zoeken iemand die enthousiast klanten wil helpen om het meest uit Ticketmatic te halen door hen te adviseren en te begeleiden. Wij houden van onze software en we willen dat onze gebruikers dat ook doen. Jouw job is hen daar te brengen en te houden door probleemoplossend en in het algemeen slim en betrokken te zijn.

  • Je bent de contactpersoon voor klanten wat betreft “onboarding”, training en support en je zorgt mee voor een zeer hoog niveau van klanttevredenheid.
  • Je helpt klanten om het meest uit Ticketmatic te halen door op te leiden en te begeleiden (via telefoon, webinar, in persoon). Je bekijkt proactief of er bijkomende nood aan training is bij klanten en je werkt met hen samen om ervoor te zorgen dat ze Ticketmatic op de best mogelijke manier gebruiken om hun ticketverkoop en publiekswerking te optimaliseren.
  • Je helpt bugs te rapporteren naar development en geeft suggesties voor productverbeteringen.

Bijkomende info

Gepost op 2021-12-15