Administratief medewerker

OFFICE Kersten Geers David Van Severen heeft sinds de oprichting in 2002 een internationale reputatie opgebouwd als architectenbureau, zowel voor haar projecten als voor hun theoretische reflecties. Met meer dan 20 lopende projecten en 46 vaste medewerkers heeft OFFICE een ruime ervaring in projecten op elke architecturale schaal, van meubilair tot masterplanning en van woningen tot kantoorruimtes. Deze praktijk wordt gecombineerd met academisch onderzoek en onderwijs.

  • OFFICE Kersten Geers David Van Severen, Brussel
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 28/2/2023

Over deze job

OFFICE Kersten Geers David Van Severen is op zoek naar een administratief medewerker voor ons kantoor in Brussel. In deze functie werk je nauw samen met onze Partners en Associats bij het verzorgen van de administratie, communicatie en coördinatie van dagelijkse operationele zaken. En bent u het eerste aanspreekpunt van het kantoor.

Dagelijkse verantwoordelijkheden:

  • Coördineren van algemene administratieve activiteiten, waaronder het beantwoorden van telefoons, archiveren, kopiëren, faxen, scannen, verwerken van inkomende en uitgaande post.
  • Assisteren bij administratieve taken zoals inkomende en uitgaande leveringen, bestellingen van kantoorbenodigdheden, boekingen van vergaderzalen, beheer van de kalender en ontvangst van klanten en gasten.
  • Contact onderhouden en coördineren met ons HR-team met betrekking tot specifieke onboarding en andere administratieve procedures.

We zijn opzoek naar een profiel:

  • Nieuwsgierige en oplossingsgerichte self-starter, met het vermogen om op een doordachte, proactieve manier te reageren op vragen en uitdagingen.
  • Gedijt in een dynamische, snelle, internationale omgeving.
  • In staat om meerdere taken te vervullen, beslissingen te nemen en discretie te gebruiken.
  • In staat om problemen te definiëren en duidelijk te communiceren.
  • Uitstekende interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden.
  • Beheersing van Microsoft Office-programma's (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
  • Kennis van het Nederlands en Engels. Frans is een pluspunt.

De ideale kandidaat is een georganiseerde, detail gericht professional met uitzonderlijke communicatieve vaardigheden. U moet in staat zijn om meerdere taken op korte en lange termijn tot een goed einde te brengen met minimale supervisie.

Ons aanbod:

  • Wij bieden jou een autonome functie met verantwoordelijkheden binnen een sterk groeiend bedrijf dat internationaal actief is.
  • Je komt terecht in een jong en dynamisch team.
  • We zijn vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.
  • We geven de voorkeur aan een voltijdse functie maar 4/5de is bespreekbaar.
  • Tijdens het bouwverlof en de kerstvakantie zijn we gesloten.

Bijkomende info

  • Stuur je CV en motivatie naar applications(a)officekgdvs.com

Gepost op 2022-12-20