Administratief medewerker
Ultima Vez is de productiestructuur van choreograaf, regisseur en filmmaker Wim Vandekeybus: een internationaal dansgezelschap met thuisbasis in Brussel. De activiteiten van Ultima Vez spitsen zich toe op: De creatie, productie, distributie en promotie van het artistieke werk van Wim Vandekeybus en Seppe Baeyens; De ondersteuning van diverse artiesten via een residentiewerking; De organisatie van educatieve activiteiten voor verschillende doelgroepen; De uitbouw van een buurtwerking in samenwerking met verschillende sociaal-artistieke partners in Sint-Jans-Molenbeek.
- Ultima Vez vzw, Brussel
- Type: Voltijds
- Deadline: 30/5/2022
Over deze job
De administratief medewerker levert ondersteunende diensten binnen het kader van dagelijks-, financieel- en personeelsbeleid. In je functie word je aangestuurd door de verantwoordelijke personeel en financiën.
- Administratie
- Administratie: opmaak verkoopfakturen, nazicht aankoopfacturen, opmaak onkostennota’s, verwerking visabetalingen, kasbetalingen, transacties via paypal-rekening (webshop en inschrijvingsgelden)
- Voorbereiding van de boekhouding voor en in boekhoudpakket exactonline (in samenwerking met externe accountant)
- Assistentie bij financiële rapportering
- Opvolging betalingen inschrijvingen workshops en beheer webshop
- Personeels- en loonsadministratie
- Dimona-aangiftes en opstellen van arbeidsovereenkomsten
- Opstellen overeenkomsten voor samenwerking met vrijwilligers, zelfstandigen, freelance-medewerkers via SBK’s, stagiairs.
- Beheer van persoonlijke gegevens van medewerkers (identity file, vakantie, ziekte)
- Aanvraag en opvolging diverse personeelsadministratie: A1-formulieren, C4’s, attest tewerkstellingsattesten, loonfiches etc.
- Aanspreekpunt voor internationale artistieke medewerkers met betrekking tot persoonlijke administratie: sociale zekerheid, mutualiteit, kinderbijslag, fiscaliteit, openen bankrekening, huurcontract etc.
- Ondersteuning bij administratieve vereisten voor het tewerkstellen van buitenlandse medewerkers (visa, werkvergunningen)
- Office management
- aanvullen van voorraden keuken-, kantoor- en onderhoudsmateriaal
- beheer inkomende en uitgaande post, opvolging onderhoud kantooruitrusting
- coördinatie schoonmaak van studio’s (in functie van de planning) en kantoren
- sleutelbeheer
- Gebouwbeheer
- coördinatie van onderhoud van technische installaties zoals verwarming, verluchting, alarmcentrale, elektriciteit (in nauwe samenwerking met de technische ploeg)
Bijkomende info
Gepost op 2022-04-29