Office manager kunst- en antiekdepartement
Axel Vervoordt is een gerenommeerde kunst- en antiekhandel, eveneens actief in interieurinrichting, met nationale en internationale klanten. Het is opgebouwd en georganiseerd rond 3 belangrijke divisies: Fine Art en Archeologie, Axel Vervoordt Gallery, Axel Vervoordt Interior & Design De hoofdzetel is gevestigd in Kanaal (Wijnegem), een woon- en bedrijvensite waar ook de Axel Vervoordt Foundation en de Inspiratum activiteiten gehuisvest zijn . Daarnaast is er een vestiging voor interieurinrichting in New York, en een tweede Gallery in Hong Kong . Momenteel zijn er een 85-tal mensen tewerkgesteld, verspreid over de verschillende teams en afdelingen: Kunsthistorici, restaurateurs, binnenhuisarchitecten, tekenaars, verkopers, logistiek medewerkers etc.
- Axel Vervoordt Arts & Antiques, Wijnegem
- Type:
- Deadline: 30/9/2023
Over deze job
Als team van art advisors, artist liaisons en kunsthistorici staan we in voor aan- en verkoop van kunst en antiek, research, artist liaisons, publicaties en organisatie van tentoonstellingen in de Gallery België en Hong Kong (12-tal per jaar) en deelname aan kunst- en antiekbeurzen ( 8-tal).
Binnen dit team zijn we op zoek naar een administratieve steunpilaar die ervoor zorgt dat alles vlot en efficiënt verloopt in deze complexe, creatieve en kunstzinnige organisatie.
Wij bieden een veelzijdige job met volgende kerntaken:
- Organisatie, planning en administratie van Gallery
- Beantwoorden en plannen van de aanvragen voor extern (bezoekers) en intern (medewerkers)
- Rapporteringen, agenda meetings opvolgen
- Ondersteuning organisatie van tentoonstellingen
- Back-office sales
- Verkoop- en reservatie dossiers opmaken
- Beheer CRM applicatie
- Ondersteunen van team in administratief beheer en presentaties.
- SharePoint bestanden updaten en ordenen.
- Online sales platformen en website updaten, statistieken opvolgen ifv sales en marketing.
- Coördinatie van interne en externe communicatie
- Planning en coördinatie van interne en extern communicatie (Mailing, sales files, website, banners, AA site, advertenties..) en hierbij aansturen van onze externe graphic designer.
- Algemene administratieve ondersteuning van het departement
- Planning Fotografie van de werken tentoonstellingen, beurzen
- Voorbereiden rapporteringen en teammeetings + verslagen
- Je bent een planner, een organisatorisch talent, een spring in’t veld, een duizendpoot, een doener.
- Je kan goed om met deadlines en je bent stress bestendig.
- Je bent
- nauwkeurig en brengt graag orde in chaos.
- flexibel, hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan zelfstandig werken
- Nederlandstalig met zeer goede kennis van Engels en goede kennis van Frans.
- Taalvaardig en hebt bij voorkeur ook een goede pen
- Je hebt een Bachelorsdiploma bedrijfsmanagement of gelijkaardig door ervaring.
- Je kan vlot met alle office toepassingen werken en kennis van of interesse voor grafische toepassingen is een plus.
- Affiniteit met de kunstwereld is wenselijk.
Bijkomende info
- Indien interesse , graag motivatiebrief en volledig CV (met foto mag) naar Nasica.benali(a)axel-vervoordt.com
Gepost op 2023-08-25