Ticketing expert (SaaS ticketingplatform)
Ticketmatic biedt een SaaS platform aan dat tientallen miljoenen tickets verwerkt. Onze klanten zijn grote en kleine theaters, concertzalen en cultuurcentra in de Benelux en daarbuiten. Ticketmatic biedt een SaaS platform aan dat tientallen miljoenen tickets verwerkt. Onze klanten zijn grote en kleine theaters, concertzalen en cultuurcentra in de Benelux en daarbuiten.
- Ticketmatic, Leuven
- Type: Voltijds
- Deadline: 28/4/2023
Over deze job
- Je bent dé contactpersoon voor onze klanten op vlak van onboarding, training & ondersteuning bij het gebruik van ons SaaSplatform Ticketmatic én cultuurmarketingmogelijkheden
- Je helpt klanten om het beste uit Ticketmatic te halen door hen te onthalen, op te leiden en te begeleiden (voornamelijk via telefoon, mail en online meetings/webinars)
- Nieuwe en bestaande klanten begeleiden bij het gebruik van Ticketmatic
- Je bouwt een relatie op met de klanten en onderhoud deze
- Je bekijkt proactief of er bijkomende nood aan training is bij klanten alsook help je hen om Ticketmatic zo optimaal mogelijk te gebruiken
- De customer journey/experience van onze klanten optimaliseren en zo meehelpen aan een zeer hoge klantentevredenheid
- Je denkt proactief mee; je rapporteert bugs, je geeft suggesties voor productverbeteringen om het platform en onze diensten te verbeteren
Bijkomende info
Gepost op 2023-03-03