Account manager

Ticketmatic biedt een Ticketing SaaS platform aan dat tientallen miljoenen tickets verwerkt. Onze klanten zijn grote en kleine theaters, concertzalen en cultuurcentra in de Benelux. De ticketing sector evolueert snel en dit creëert veel mogelijkheden om ticketing naar een hoger niveau te brengen, met behulp van geavanceerde technologie.

  • Ticketmatic, Leuven
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 21/6/2024

Over deze job

  • Het bewerken én opvolgen van warme sales leads (Benelux) waarbij je zoveel mogelijk warme leads converteert naar nieuwe klanten. Dit doe je op een kwalitatieve en niet opdringerige manier.
  • Je contacteert prospecten, geeft hen informatie én online presentaties/productdemo’s. Deze presentaties en demo’s geef je samen met een Ticketing Expert.
  • Je leeft je in in de noden van je prospect en denkt mee over hoe een oplossing kan geboden worden voor hun noden. Hierbij focus je op kwaliteit. Je informeert de prospect over de mogelijkheden en de oplossingen.
  • Je test scenario’s op maat uit en presenteert/demonstreert deze samen met een Ticketing Expert aan de prospect/nieuwe klant.
  • Je maakt offertes op, volgt deze nauwgezet en autonoom op zodat de warme leads resulteren in nieuwe klanten.
  • Je maakt contracten op en handelt deze van A tot Z af.
  • Je bouwt een relatie op met prospecten/nieuwe klanten en bestaande klanten; je komt je afspraken na en volgt je contacten goed op. Je onderhoudt klantenrelaties en volgt klanten ook op nadat ze al klant zijn.
  • Je staat ook in voor de verlenging van contracten én de opvolging daarvan (ook administratief).
  • Je werkt samen met de Ticketing Experts oa bij het geven van demo’s en presentaties aan prospecten. De effectieve onboarding van nieuwe klanten en verdere begeleiding rond het gebruik van het Ticketingplatform in de praktijk gebeurt door de Ticketing Experts. Wel volg jij als Account Manager de relatie met de prospect/klant op en blijf je deze ook opvolgen.
  • Je houdt klanteninformatie nauwkeurig bij in het CRM systeem.
  • Je helpt de customer experience van klanten te optimaliseren en helpt zo mee aan een zeer hoge klantentevredenheid.
  • Je denkt proactief mee; je rapporteert intern bugs, je geeft suggesties voor productverbeteringen om het platform en onze diensten te verbeteren.
  • De functie is grotendeels inhouse op kantoor in Leuven. Af en toe ga je op verplaatsing naar prospecten/klanten (ca 1 à 2 / keer per week)
  • Je rapporteert aan de CEO.

Bijkomende info

Gepost op 2024-05-13