Administratief medewerker

Sinds 2000 neemt MUS-E Belgium een voortrekkersrol op binnen de participatieve kunsten. Als tweetalige organisatie brengt ze actieve kunstbeleving binnen bereik van kinderen en jongeren, ongeacht hun voorkennis of achtergrond. Deelnemers worden uitgenodigd om in de wereld van de kunstenaar te stappen tijdens co-creatie trajecten waarbinnen verbeelding, experiment en dialoog centraal staan. MUS-E Belgium initieert artistieke trajecten in het onderwijs, de vrije tijd en de welzijnssector. Kunstenaars uit verschillende disciplines vertalen hun eigen kunstenpraktijk naar open en creatieve processen in dialoog met de deelnemers. Sleutelbegrippen zijn verbeelding, actieve kunstbeleving en verbondenheid. MUS-E Belgium is een dynamische en nog steeds groeiende kunstenorganisatie. Het vaste team bestaat uit een 10-tal medewerkers + een wisselende ploeg van een 40-tal freelance kunstenaars (waarvan enkele met een tijdelijk contract).

  • MUS-E Belgium, Brussel
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 8/12/2024

Over deze job

MUS-E Belgium is op zoek naar een administratief en financieel medewerker die de dagelijkse administratie en financiën van de organisatie beheert. In deze rol fungeer je als belangrijke schakel tussen de kunstenaars en de coördinatoren, en zorg je voor een vlotte uitwisseling van informatie over lopende projecten, onkosten, facturen, betalingen, het opstellen van verkoopfacturen, en subsidiedossiers.

Financiële administratie en boekhouding:

  • Verwerken en uitbetalen van onkostennota’s van personeel en kunstenaars.
  • Betalen van inkomende facturen.
  • Opstellen van verkoopfacturen.
  • Boeken van aankoopfacturen, verkoopfacturen en financiële verrichtingen in Myzen & ZenSoft.
  • Voorbereiden van de jaarafsluiting en samen met de externe boekhouder de afsluiting realiseren.
  • Financiële rapportage opstellen voor subsidiedossiers.
  • Analytische rapportage genereren uit ZenSoft.
  • Beheren van de algemene administratie van de vzw.
  • Subsidiedossiers opvolgen en afrekenen.

Personeelsadministratie:

  • Maandelijkse prestaties doorgeven en uitbetalen via het loonsecretariaat.
  • Personeelsverlof regelen.
  • Maaltijdcheques en ALE-cheques bestellen.
  • Aanspreekpunt voor verzekeringen: personeel aansluiten, wijzigingen doorgeven en bijkomende verzekeringen regelen indien nodig.

Kunstenaarsbeheer:

  • Kunstenaars informeren over de wijze van vergoedingen.
  • Contracten van kunstenaars opvolgen en goedkeuren.

Office management:

  • Eerste aanspreekpunt zijn voor bezoekers en hen ontvangen.
  • Aankopen en aanvullen van kantoorbenodigdheden, zoals koffie, water en wcpapier.
  • Logistieke ondersteuning bij events of vergaderingen, inclusief cateringbestellingen.
  • Opvolgen van poetshulp en telefoons beantwoorden en doorverwijzen.
  • Pakketjes ontvangen en de vuilnisregeling opvolgen.
  • Dagelijks de algemene mailbox beheren en e-mails doorsturen.

Bijkomende info

Gepost op 2024-11-15