Digital marketing en communication officer

Serenai communiceert, maakt betekenisvolle campagnes, bedenkt en implementeert. We werken voor een waaier aan spelers in de culturele- en eventsector en switchen graag tussen muziek, dans, theater, kunst en design. Onze job is festivals verbinden met hun publiek, organisaties met hun klanten, verschillende teams met elkaar, klanten met de pers en ga zo maar door. Soms zijn dat one-night stands, soms langlopende relaties. En we doen dit niet alleen, in tandem met een Franstalig agentschap staan we dubbel zo sterk. Wie achter de schermen werkt heeft het al lang begrepen: Serenai kom je overal tegen! Voor wie we zoal werken: Flagey, het Belgisch Paviljoen op de Biënnale van Venetië, M HKA, Klarafestival, Gent Festival, EUROPALIA, Ars Musica Festival, Dans in Brugge en December Dance (met het Concertgebouw, het Cultuurcentrum en KAAP), Brussels Gallery Weekend, Kunsthal Extra City, Casco Phil – The Chamber Orchestra of Belgium, de Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis, Plein Publiek, Fever, Exhibition Hub…

  • Serenai, Brussel
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 3/6/2024

Over deze job

  • Je staat in voor een goed verloop van de interne organisatie, zoals databases updaten en optimaliseren, onze takenlijst (Asana) goed beheren en up to date houden
  • Je volgt on- en offline mediacampagnes op (Meta)
  • Je wordt onze digital marketing specialist en je helpt allround waar het nodig is voor het updaten van websites, klaarzetten van mailings edm.
  • Je kent het reilen en zeilen van WordPress, Squarespace, Mailchimp en Meta Business Suite. Kennis van Canva, Meta Ads, Google Ads en SEO is een pluspunt.

Bijkomende info

Gepost op 2024-04-29