HR assitent

Het Atomium, dat tussen 2004 en 2006 met groot nationaal enthousiasme werd gerenoveerd, is met meer dan 600.000 bezoekers per jaar de meest bezochte toeristische trekpleister van de Europese hoofdstad. Het bouwwerk dat Expo 58, waarvan het het vlaggenschipgebouw was, niet zou overleven, is thans een kunstcentrum en hèt internationale symbool van Brussel en België

  • Atomium, Brussel
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 31/5/2024

Over deze job

In jouw rol als HR Assistant zal u de personeelsverantwoordelijke bijstaan in volgende taken:

  • Rekrutering en selectie nieuwe studenten:
    • Werving, selectie en opvolging van studenten: screening cv’s, antwoorden op kandidaturen, opmaken studentenovereenkomsten, opleidingen inplannen, alle nodige documenten opvragen (attest Student@work, inschrijvingsattest onderwijsinstelling, verklaring transport.
    • Opmaken excel file met aantal uren prestaties studenten en opvolging.
    • Alle administratie in orde brengen (maandelijks opvolgen).
  • Rekrutering en selectie nieuwe medewerkers:
    • Opmaken van functieomschrijvingen en plaatsen van advertenties op verschillende platformen.
    • Screening cv’s, ontvangstbevestigingen sturen, afspraken inplannen voor sollicitatiegesprekken, opvolging kandidaten.
  • Organiseren en ontwikkelen van het onboardingsproces van nieuwe medewerkers
    • Alle personeelsadministratie in orde brengen voor een vlotte start (documenten groepsverzekering en hospitalisatieverzekering, transportvergoeding, abonnement openbaar vervoer bestellen,…).
    • Opmaken “welcome guide” met alle nodige informatie.
    • Nieuwe medewerkers rondleiden op eerste werkdag.
  • Ontwikkelen en opvolgen van een opleidingsplan:
    • Opleidingsnoden van personeel verzamelen, opleidingen organiseren, registreren van opleidingstrajecten en het bijhouden van opleidingen van medewerkers.
  • Opmaak procedures:
    • Het assisteren bij de opmaak van allerhande procedures in samenspraak met de personeelsverantwoordelijke en preventie-adviseur.
    • Het assisteren bij implementatie en uitvoering van een evaluatieprocedure.
  • Interne communicatie:
    • Nieuwsbrief opmaken en versturen naar personeel wanneer nieuwe medewerkers starten.
    • Opmaken van informatieve documenten voor het personeel en opvolging naar voltallig personeel.
    • Bij nieuwe aanhangsels arbeidsreglement; procedures opvolgen, personeel inlichten, …
  • Beheer verlofaanvragen:
    • Regeling verlofaanvragen en recuperatie feestdagen van onthaalpersoneel.
    • Opvolging van de verlofaanvragen.
  • Planning:
    • Opmaak van de maandelijkse planning voor het onthaalpersoneel.
    • Opvolging afwezigheden en vervangingen van onthaalpersoneel.
    • Contact interimbureau – plaatsen van maandelijkse bestelling ter vervanging van ziektes en andere afwezigheden wegens verlof en controle facturatie.

    Geleidelijk aan zal u betrokken worden in het payrollgebeuren zodat je als back-up kan fungeren voor de loonadministratie wanneer nodig.

Bijkomende info

Gepost op 2024-04-25