Manager operations & facilities

Cultuurcentrum Hasselt presenteert een veelzijdige programmering van podiumkunsten, tentoonstellingen, festivals en projecten voor zowel een gespecialiseerd als een breed publiek. Naast onze eigen programmering, verhuren wij diverse zalen aan derden voor podiumactiviteiten, vergaderingen, congressen, feesten, enz. Ook werken we samen met veel verschillende partners en participeren we aan diverse stedelijke en nationale initiatieven. Op jaarbasis betekent dit zowat 1.500 activiteiten voor ongeveer 200.000 bezoekers.

  • Cultuurcentrum Hasselt, Hasselt
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 5/5/2024

Over deze job

Als Manager Operations & Facilities ben je verantwoordelijk voor operations, facilities en grote(re) projecten. Dit is een brede rol, waarbij je de algemene flows in goede banen leidt en werkprocessen optimaliseert met als doel vanuit een goede (samen)werking een kwaliteitsvolle dienstverlening te leveren. Als lid van het beleidsteam denk je strategisch mee over de toekomst van CCHA op vlak van operations en facility.

  • • Samen met jouw team van een 10-tal medewerkers zorg je voor een kwalitatieve en vlotte dienstverlening. Je werkt daarbij o.a. samen met de collega’s van programmatie en productie.
  • Je speelt een belangrijke rol in het waarborgen van een efficiënte werkomgeving en bent verantwoordelijk voor het facility management (dit houdt o.a. in: de operationele werking van de technische installaties, het algemeen onderhoud ervan en het beheer van de infrastructuur, waarbij je ook samenwerkt met externe leveranciers)
  • Je staat in voor het optimaliseren van de operationele processen en het identificeren van mogelijkheden tot verbetering. Je gebruikt efficiëntie, klantgerichtheid, kostenbewustzijn, kwaliteit én veiligheid als uitgangspunten.
  • Het beheer van projecten is jouw domein, waar je met passie het voortouw neemt. Van het opstellen van lastenboeken tot het onderhandelen van offertes en het voorbereiden van budgetten, jij neemt het initiatief en verantwoordelijkheid. Na het voorbereidende werk volg je de werkzaamheden op, geef je regelmatig interne feedback en zorg je voor een vlekkeloze oplevering.
  • Je stuurt medewerkers aan van het welkomteam, IT en de technische ondersteuning. Je treedt op als coach voor deze afdelingen en stuurt bij daar waar nodig. Dit doe je vooral door “Management by Walking Around”: met een kop koffie in de hand langs de afdeling(en) lopen en kort bespreken wat er leeft, welke aandachtspunten er zijn voor de komende dag/week,…
  • Je beheert en coördineert kwaliteitscontroles binnen het bedrijf. Je coördineert de planning en houdt toezicht op de uitvoering hiervan.
  • Je ontwikkelt en bewaakt key performance indicators (KPI’s) en doelen.
  • Je analyseert waar en hoe verbeteringen en aanpassingen kunnen of moeten worden geïmplementeerd.om processen te optimaliseren en de efficiëntie te verhogen, waarmee je tevens een cultuur van samenwerking en voortdurende verbetering binnen het team aanmoedigt. Je managet daarbij ook implementaties van veranderingen aan processen.
  • Je teams werken op onregelmatige tijdstippen met avond- een weekendwerk. Indien nodig ben je daarbij af en toe aanwezig.

Bijkomende info

Gepost op 2024-04-13