Medewerker office management, administratieve en logistieke ondersteuning

Architecture Workroom Brussels (AWB) is een onafhankelijk innovatiehuis voor de transformatie van de leefomgeving. Het doel van de vzw is de ontwikkeling van een transformatiepraktijk die de transitie naar een regeneratieve leefwereld mogelijk maakt — een leefwereld met florerende ecosystemen, verantwoorde waardeketens, collectieve welvaart en lokaal welzijn. AWB zet daartoe missiegerichte werkruimtes, innovatietrajecten, leeromgevingen en publieksprogramma’s op voor overheden, ondernemers, organisaties en burgers. Met de inzet van co-creatief ontwerp en culturele producties maken we verbindende werkruimtes voor de prefiguratie en montage van nieuwe projecten, coalities, praktijken en capaciteiten die via ruimtelijke transformatie innovatieve antwoorden bieden op maatschappelijke opgaven en tegelijk de kwaliteit van onze leefomgeving verhogen.

  • Architecture Workroom Brussels vzw, Brussel
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 20/11/2024 20:00

Over deze job

De functie combineert verschillende pakketten ter ondersteuning van de directie en het team. De precieze combinatie van taken binnen deze pakketten wordt afgesproken in functie van de verschillende competenties binnen het ondersteunde team, waar je deel van zal uitmaken.

1 / Office management Je bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het kantoor. Je zorgt voor het onthaal, de binnenkomende en buitengaande post, de kantoorbenodigdheden, telefonie- en ICT- infrastructuur, de bevoorrading van de keuken, het uitvoeren van mailings, de organisatie van reizen en verblijf, …

2/ Administratieve ondersteuning Je ondersteunt de zakelijk directeur bij het personeelsbeheer (opvolging sociaal secretariaat, contracten, …) en het financieel en zakelijk beheer (facturatie, betalingen, basisboekhouding, overzicht cash flow, verzekeringen, …).

3/ Logistieke ondersteuning evenementen In samenspraak met de productiecoördinator ondersteun je het team bij de organisatie van workshops, lezingen en debatten. Je bent het aanspreekpunt voor externen inzake catering en technische benodigdheden, treft de nodige voorbereidingen in de werkruimte en ontvangt het publiek/de deelnemers.

Bijkomende info

Gepost op 2024-10-22