Ticketing expert

Ticketmatic biedt een SaaS platform aan dat tientallen miljoenen tickets verwerkt. Onze klanten zijn grote en kleine theaters, concertzalen en cultuurcentra in de Benelux en daarbuiten.

  • Ticketmatic, Leuven
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 19/4/2024

Over deze job

  • Je bent dé contactpersoon voor onze klanten op vlak van onboarding, training & ondersteuning bij het gebruik van Ticketmatic.
  • Je helpt klanten om het beste uit Ticketmatic te halen door hen te onthalen, op te leiden en te begeleiden.
  • Je bouwt een relatie op met de klanten.
  • Je bekijkt proactief of er bijkomende nood aan training is bij klanten en je helpt hen om Ticketmatic zo optimaal mogelijk te gebruiken.
  • Je bouwt mee aan een zeer hoge klantentevredenheid. 
  • Je denkt proactief mee; je rapporteert bugs, je geeft suggesties voor productverbeteringen om het platform en onze diensten te verbeteren

Bijkomende info

Gepost op 2024-03-20