Ticketing expert

Ticketmatic biedt een Ticketing SaaS platform aan dat tientallen miljoenen tickets verwerkt. Onze klanten zijn grote en kleine theaters, concertzalen en cultuurcentra in de Benelux. De ticketing sector evolueert snel en dit creëert veel mogelijkheden om ticketing naar een hoger niveau te brengen, met behulp van geavanceerde technologie.

  • Ticketmatic, Leuven
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 21/6/2024

Over deze job

  • Je bent dé contactpersoon voor onze klanten op vlak van onboarding, training & ondersteuning bij het gebruik van Ticketmatic.
  • Je helpt klanten om het beste uit Ticketmatic te halen door hen te onthalen, op te leiden en te begeleiden.
  • Je bouwt een relatie op met de klanten.
  • Je bekijkt proactief of er bijkomende nood aan training is bij klanten en je helpt hen om Ticketmatic zo optimaal mogelijk te gebruiken.
  • Je bouwt mee aan een zeer hoge klantentevredenheid. 
  • Je denkt proactief mee; je rapporteert bugs, je geeft suggesties voor productverbeteringen om het platform en onze diensten te verbeteren

Bijkomende info

Gepost op 2024-05-13