Eerstelijns servicedeskmedewerker
Cultuurconnect is een gedreven en geëngageerde organisatie met een 60-tal enthousiaste collega’s. We informeren, inspireren en helpen de cultuursector om mee te gaan in de digitale transformatie, in opdracht van de Vlaamse overheid. Door samenwerking en schaalvergroting doen we méér met minder middelen, ontzorgen we bibliotheken en podiumhuizen van IT-beslommeringen en optimaliseren we werkprocessen. Zo hebben zij meer ruimte voor hun maatschappelijke opdrachten.
- Cultuurconnect, Gent
- Type: Voltijds
- Deadline: 18/5/2025
Over deze job
Voor de verdere uitbouw van onze diensten zoeken we een servicedesk medewerker om ons team Beleid- en organisatiebeheer (team BOB) te versterken. De servicedesk is SPOC (single point of contact) voor alle functionele, informatieve en/of technische vragen over al onze diensten. De vragen komen binnen via formulier of mail. Die worden vervolgens afgehandeld in ons ticketingsysteem (Zendesk).
Jouw hoofdtaak is het analyseren van deze tickets, om ze zo snel en correct mogelijk zelf op te lossen of te dispatchen (naar interne collega’s of externe leveranciers). Daarnaast ben je onder andere mee verantwoordelijk voor het verder uitbouwen en up-to-date houden van een knowledge base om veelvoorkomende vragen te documenteren.
Bijkomende info
Gepost op 2025-05-09