Medewerker administratie & productie

De Koningin Elisabethwedstrijd (vzw) organiseert jaarlijks in mei een internationale wedstrijd voor respectievelijk violisten, pianisten, zangers en cellisten in een cyclus van 4 jaar. In 2026 is de Wedstrijd voor de derde keer gewijd aan de cello. Het belangrijkste doel van de Wedstrijd is jonge musici te helpen een internationale carrière uit te bouwen en hen de kans te bieden om voor een breed publiek op te treden. Dankzij de radio- en televisie-uitzendingen en een groeiende aanwezigheid op verschillende sociale media worden hun optredens heel breed opgepikt. Het team van de Wedstrijd telt 7 vaste medewerkers en is gebaseerd in het centrum van Brussel. Tijdens de publieke wedstrijdronden breidt het team uit met freelancers en werkt dan in Flagey en het Paleis voor Schone Kunsten van Brussel.

  • Koningin Elisabethwedstrijd, Brussel
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 31/8/2025

Over deze job

In het kader van een tijdelijke herstructurering van het team wegens een langdurige afwezigheid, zijn wij op zoek naar een persoon die meerdere collega’s/functies zal ondersteunen bij de opvolging van dossiers en het uitvoeren van productie- en administratieve taken.

Fundraising

  • Je draagt bij aan de administratieve opvolging van de mecenaatdossiers (mailings, verlengingen, abonnementen, verzending van fiscale attesten, opvolging van facturen, …).
  • Je biedt ondersteuning bij subsidieaanvragen.

Publieksonthaal

  • Je bent het aanspreekpunt voor de ticketbureaus van Flagey en Bozar.
  • Je volgt de indeling van de zaalplannen en de ticketverkoop op, alsook de protocol- en VIP-uitnodigingen, en beheert de aanvragen voor groepsplaatsen.

Productie en logistiek

  • Je draagt bij aan de praktische organisatie van de reizen en het verblijf van de juryleden, piano- en cellobegeleiders, finalisten en laureaten tijdens en na de Wedstrijd (planning chauffeurs, administratieve documenten, visa, hotel- en transportreserveringen, enz.).
  • Je plant repetitieruimtes en staat in voor de praktische organisatie achter de schermen, inclusief het huren van piano’s.
  • Je beheert de logistiek van het onthaal van zowel juryleden als artiesten achter de schermen, alsook de organisatie van het werk van de vrijwilligers en de bladdraaiers.
  • Je volgt de inschrijvingsdossiers van de kandidaten voor de Cellowedstrijd 2026 op op administratief vlak.
  • Je staat in voor het office management: kantoormateriaal, bestellingen allerlei, contact met leveranciers.

Bijkomende info

Gepost op 2025-08-04