Verantwoordelijke zaalhuur, events en administratie

OPEK is de thuisbasis van negen culturele werkingen en een café. Twee podiumkunstenorganisaties (fABULEUS en Het nieuwstedelijk), drie kunsteducatieve jeugdorganisaties (BAMM, TRILL, WISPER), een artistieke jeugdplek (De Garage), een sociaal beeldatelier (De FactorY), een kunstuitleenfiliaal (Kunst in Huis), een hogeschoolopleiding drama (LUCA Drama) en een gezellig eetcafé (Café Entrepot).

  • OPEK vzw, Leuven
  • Type: Deeltijds
  • Deadline: 23/8/2025

Over deze job

Om deze cohousing in goede banen te leiden, zoekt OPEK een vlotte, energieke en pragmatische medewerker. Samen met je collega’s van communicatie en gebouwbeheer vorm je het centrale aanspreekpunt en de lijm die OPEK doet plakken.

Je bent verantwoordelijk voor de zaalhuur en de planning in OPEK

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor huurders, zowel via mail als telefoon.
  • Je leidt geïnteresseerden rond en je begeleidt hen van A tot Z in de organisatie van hun evenement.
  • Je behoudt het overzicht over de zaalplanning, stemt intern en extern gebruik op elkaar af en bemiddelt bij eventuele planningsconflicten.

Je zorgt voor een vlekkeloze administratie

  • Je zorgt voor een nauwgezette opvolging van facturatie en het tijdig uitvoeren van betalingen.
  • Je werkt nauw samen met de financieel verantwoordelijke voor de algemene administratie van OPEK.
  • Je beheert de agenda van de verschillende bestuursorganen en notuleert waar nodig.

Je draagt mee zorg voor het gebouw en de bewoners van OPEK

  • Samen met je twee collega’s ben je het aanspreekpunt en gezicht van OPEK.
  • Je bent nauw betrokken bij de organisatie van OPEK Ontploft, de Highlights en het Eindfeest.

Bijkomende info

Gepost op 2025-06-30